Jag har börjat fuska

I dag så har jag börjat plocka fram julen.
Inte julgranen eller så men lite dukar och adventsljustakarna.
Nu kan man ju tycka att det är lite tidigt men om veckan och helgen
är fyllda med möten och aktiviteter så
var jag tvungen att börja denna helgen.



Bilden har jag tagit med min Iphone så det är inte den bästa
bilden ljusmässigt. Duken köpte jag för ett par år sedan
på en loppis och jag blev så förtjust i den så nu har den
fått sin plats på skoskåpet i hallen.

Virkat har jag oxå hunnit med lite grand och jag surfar runt och
tittar på olika bloggar med virkmönster och dyligt. Det är
inte alls svårt att fördriva tiden vid datorn:-)

Förra lördagen var jag på Smyrnas Loppis på Ringön och köpte en
virkad halskrage för 20 kr. Det saknas en knapp som jag skall sy dit.
En bit virkad spets och lite annat smått och gott
som jag får visa när jag fotat det.
Allt gott till er Alla.


Kommentarer
Postat av: Pjollret

Jag är ledig imorgon, ska också tjuvstarta julen lite. Kram Pjollret

2010-11-22 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0