Lite virkat

Hej och hå.
Inte mycket skrivit här den sista tiden men det blir väll mer framöver.
Lite trött och hängig efter bihålsinflamation så blir det inte så många knop gjorda.

Det är inte så att jag är sysslolös men något skrivande
på bloggen har det inte blivit men jag har i alla fall
virkat lite och virkar på nytt ett fodral till en "ritbräda"
Den som jag gjorde först blev för tajt så den får
vi ha till något annat.
Jag virkar rätt hårt så därför tar det lite tid innan saker
och ting blir färdigt.

Men som sagt jag har blivit inspirerad av nedanstående blogg
till att virka en nyckel gömma till mina bilnycklar och en till
några andra nycklar.
En tablettgömma och ett mobilfodral och läppstiftfodral
har det blivit också.


http://emlouandfriends.blogspot.com/2010/02/virka-en-nyckelgomma-monster.html












Det har virkats många mobilfodral och mössar i dessa
färger den sista tiden och givetvis så även jag.
Det kommer nog bli fler av denna varan
när jag är färdig med det jag gör nu.
Nu är "klockan slagen" och jag borde
ligga i sängen.
God natt


Kommentarer
Postat av: Em

Ooh, läppstiftfodralet var en himla bra idé!

2010-03-22 @ 02:38:13
URL: http://emlouandfriends.blogspot.com
Postat av: Nett

Du har haft och göra ser jag härligt Japp, jag busade lite, men tappade lusten, svaret finns att läsa nu hos mig kram

2010-03-27 @ 13:25:20
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0