Det var ett tag sedan jag bloggade men det...

Det var ett tag sedan jag bloggade men det blir så ibland. Känner mig fortfarande skruttig i min hals trots att jag var hemma tre dagar förra veckan. Men annars rullar det på med bl.a. fix med husvagnen. Det börjar arta sig och vi är nästan färdiga inför för "husvagnssemester". Jag skriver kom i håg listor i mobben för annars glömmer jag. Husvagnen är verkligen mysig och jag längtar tills vi ger oss i väg på första resan. En tanke vi har haft är att vi tar oss till Borås och går till djurparken. En gång har vi tältat i Borås och var då på djurparken. En helg till Borås skulle vara en bra "träning" men vi får se om vi kommer i väg dit eller om det blir under semestern i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0