Titta vad man kan göra med en tandborste!



Denna bilden hittade jag land fotorna. Tror Mattias tog den i går.
Jag var för trött för att lyssna när jag hörde honom prata om
att han hade tagit kort med web kameran.

Det finns ju sämre saker att blogga om!
I dag har jag varit med Mattias på innebandyträning.

 Fotade lite men det blir mest suddigt eftersom det är
fläkt och fart på träningen.

Jag tvättar och bäddar rent i sängarna och
däremellan så surfar jag när jag inte byter
ljus i sljusstaken eller så byter jag ut värmeljus.
Det är alltid lite pyssel att ta reda på efter
en veckas arbete så det gör jag oxå.
Julgranen står så grön och grann i stugan med sina
spröda skott.
Men i morgon åker den nog ut...tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Har ni julgranen kvar? Wow. Har ju ingen julgran, men hade jag det hade den åkt ut innan nyår... Bäst att kasta ut den innan den börjar barra för mycket!! Kram

2010-01-17 @ 15:15:12
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0