Många ljus blir det

Undrar hur mycket eller många ljus som det svenska folket eldar upp under
Jul och Nyår?  Vi tänder rätt mycket ljus. Kom just på att  jag har ljus som jag
gjutit själv som står i skåpet som jag glömt av att bränna.
För ett par år sedan så dekorerade jag blockljus med spets och pärlor som
blev väldigt dekorativa.

I går vaknade mina "pyssel fingrar" till liv igen  och jag började på ett
dekorationshjärta. Det är inte färdigt ännu men snart så.
Lite omväxling från allt surfande.
Det är lite besvärligt i handen och det känns inne i såret
att det ännu inte är helt läkt. Men det är väll bra
motorisk träning för handen att pyssla lite kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0