Lite sent för julpyssel

Eller är det tidigt kanske?
Fick lust att pyssla i helgen så det blev några
jultändsticksaskar.
Det var ju inte bara jag som ville pyssla utan även
Mattias.









Jag fick hjälpa Mattias att slå in sina tändsticksaskar.
Han är nog inte riktigt färdig med den till
höger ännu.



Ljuset till vänster har jag gjutit för
några år sedan som jag hittade i
gömmorna


Det blir lätt lite rörig när det åker fram en massa
pysselmaterial. Inte lika roligt att
plocka bort efter sig men ett nödvändigt ont.
Det känns lite kul att lusten att pyssla har kommit tillbaka.
Det är mycket som jag vill göra så jag får
"samsas med tiden"
Vill ni se mer som jag pysslat så får ni gå tillbaka
i bloggen och kika nästan från bloggens start.

I går köpte jag en blus på Lindex men den visar
jag en annan dag.
Jag ser ut som en fläskfia i den så
det känns inte så lockande att visa upp den,
men kanske bjuder på den åndå.

Nu skalll jag slå igen mina ljusblå för i kväll,
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Pjollret

ÅÅHH!! Vilka söta askar, skulle vilja ha en själv att dekorera med.Ser fram emot att få se Lindex blusen. Kram Pjollret

2010-01-13 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0