Jag vill inte att det skall vara så kallt.

Nu får det kalla vädret ge med sig snart tycker jag.
Det är för kallt för allting tycker jag.Vill inte gå ut eller
på promenader när man måste ta på sig 20 lager kläder.
Men i bland måste man och en sådan dag
var när vi var hos mamma på
trettondagen och åt god Thaikyckling med rotsaksgratäng
och god marängtårta till efterätt.













Jag ville uppmärksamma den broderade duken
och tomtemor och tomtefar.
Men det tycks komma något mer med på bilden:-)



En gammal tomte



Mamma hade gjort så fint på balkongen.
Bildern blir ju inte lika fin med blixt men
men kan ändå föreställa sig hur
mysigt det blir utan blixt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0