God morgon alla sjusovare

Hoppas att den första natten på det nya året var till belåtenhet:-)
Jag har sovit till halv elva.
Men det har varit en pärs skall ni veta för jag drömde att jag
var på Ullared och skulle handla. Det var inte meningen att jag skulle
vara där man så blev det. Gick omkring med två stycken till som jag
inte minns vem det var.
Gick sedan för mig själv med en liten kundkorg som
man drar efter sig, på hjul.
Jag gick omkring och letade efter skumtomar och Nutella
Letade och gick ut och tillbaka in och blev mer frustrerad.
mötte en mamma som var där med sin dotter och 10 tjejer till
i samma ålder. Kunde inte stå och prata med dem
för jag måste ju hitta skumtomtar.
Hittade lakan som jag tvättade innan jag la dem i kundvagnen.
Hittade en Date parfym, julklapp till mormor.

Skönt i alla fall att mitt undermedvetna skyddar mig från
frestelser. Bra att veta att man har det stödet från
sig själv.



Bild lånad från nätet och
beskuren av mig.

Tur att vi varken har Skumtomtar eller Nutella
hemma.
Nu skall jag äta frukost.
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sara

Drömmar kan vara så.. konstiga sometimes. Haha

2010-01-01 @ 12:18:58
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0