Blus bus

Tänkte busa till det lite med en av bilderna och göra ett montage
men det får blir någon annan dag. Det är så kul att leka men det
 får bli en dag när jag har bättre tid.

Det har jag lärt mig när jag tittar på andra bloggar att
man kan kapa huvudet om man inte har någon bra
"hårdag" .
Så det har jag gjort i dag.
Jag är ju inte någon långbent blondin utan en
kort sådan och inte ens en äkta blondin
utan en fejk blondin.




Så här kan det se bli när man
tror att man klickat på självutlösaren men
trycker på avtryckaren.



Jag kommer nog för det mesta använda
kjol till blusen men den fungerar även som
en kort klänning.

Köpte den på Lindex och den kostade 299 kr om
jag inte minns fel.
Färgen är ju neutral och passar ju därför
året om och det tycker jag är en fördel
när man köper kläder.
Men som sagt inget mer handlande för mig.



Kommentarer
Postat av: Pjollret

Hello! Nu till våren så kan du väl ha söta leggings till. Gulligt glansigt material, är den gråblå eller? Kram Pjollret

2010-01-15 @ 17:19:41
Postat av: Mamma Mia

Färgen på den översta bilden är den rätta. Jag har tagit med blixt på de understa så de ser gråa ut.

Jag var inne och kika på den bruna klänningen/tunikan på Kapp Ahl men den fanns inte i min storlek.

På Lindex har jag provat en ljusrosa klänning och den satt lite tajt, Fanns inte i större så jag får glämma den och låtsas att jag inte sett den...

Krim Krim Mamma Molly

2010-01-15 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0