Söndag och vad kan det bli av denna dagen?

Ja dagen blir nog fylld utan problem gissar jag.
Lite tvätt och städ så var den dagen gjord eller vad
säger ni?
Våfflor till lunch verkar det bli i alla falll.
Så här långt kom jag i går på min virkning.
Ungefär hälften gjort och det poppar upp nya
"fodral" i mitt huvud.
Jag tittade i mitt garn förråd i går och
jag behöver inte köpa mer garn på ett tag
 om jag nu inte skulle få lust att virka en
OS-mössa.



Bilden är tagen utan blixt




Bilden är tagen med blixt.

Det är svårt att virka i så här mörka färger om man inte
har bra belysning. Det hade jag inte i går kväll.
Glödlampan i min lampa var sönder och vi
hade ingen mer lampa så det fick bli taklampan
som spred sitt "mysiga sken" över melodifestivalen.
Hoppas ni får en bra dag.
Det skall jag ha.





Kommentarer
Postat av: Nett

Det ser ju bra ut :) Såg du mina vantar jag gjorde ? Hoppas att du får en fin kväll. Kram

2010-02-28 @ 19:57:24
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0