Jag har fått en award

Jag har fått en award av Lena
Det är ju alltid smickrande att få det men jag är ju inge hajare på datorn så allt tar
lite längre tid att göra. Skulle göra detta i går och började men så gjorde jag något
fel så att inlägget försvann.

Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

7 saker om mig själv....om de är intressanta eller ej, det är frågan!!

1. Jag går gärna ut och promenerar när det är sent på kvällen.
2. Jag har varit med i svensk Tv och i norsk Tv som liten flicka.
3. Som "vuxen" flicka har jag blivit intervjuad  och varit med i tidningsartiklar
i dagspress och veckotidning och lokaltidning. Samma artikel har puplicerats i Norska "Se och Hör"
Både jounalister och fotografer har fotat mig i vårt hem.
4. Numera är jag inte lika nervös att prata i  mikrofon som jag var för några år sedan.
5. När jag var lite trodde jag att jag skulle bli prinsessa eftersom min
mormor har serverat  nuvarande kungens farfars far.
6. Jag har arbetat på samma förskola som jag gick på när jag var liten.
7. Jag har aldrig tågluffat

Det här var sju saker om ming själv.

Skickar awarden vidare till
1.Pjollret
2.Anna
4. Madeleine

5.Fyrabarnsmamman
6.Johanna
7.Anneli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0