Födelsedagskalas trots febriga barn

Som sagt nu har  vi varit föräldrar i 18 år. Storisen har blir blivit stor och till och med myndig.
Lilleman är ju åtta år coh fylller 9 till sommaren så det skiljer nästan 10 år på "liten och stor"

Minstingen har ju haft feber sedan i ondagskväll och den har gått upp och
ner. I lördags var febern bort coh i söndags morse en febertopp på 38.8
Men  i dag ingen feber så i morgon får han gå till skolan.
I lördag var det mycket och stå i innan gästerna skulle komma.
Jag hann ta en prommis innan jag åkte till blomsteraffären och
beställde en blomseter arrangeman.
Lite sent att komma med det samma dag som
jag ville ha det gjort men ja ghanninte på fredagen.-
JAg hade bilden klar i huvudet hur jag ville att det skulle se
ut och den blev så fin. jag hade köpt gamla julgransljus på loppisen
och två av dem satte jag dit på kanten av fatet.
Fotade hur många bilder som helst på blommorna så det kommer jag
att visa. Men först lite snö bilder.















Koltrastar var visst det som intreserade mig mesti dag
ser jag eller så var det så att de satt still medans jag fotade.
Jag gillar ljuset dessa dagar så det är solsken och gnistrande
snö. Härligt men kallt.





Efter promenaden så var jag och hämtade denna
blomster arrangemang.
Fatet är ett loppisfynd samt julgranshållarna.




Jag har tagit många kort på blommorna. Tycket det
var så fint med julgransljusen till.





Mitt lila symaskinsbord som jag tycker så mycket om.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Här skiljer det 11 år mellan liten och stor :) Glömde nog att svara på vad Sahlgrenska rekommenderade. På denna sidan kan du se olika gördlar om du klickar på kompressionsplagg, dam på http://www.hojmed.com/ den gördeln med artikelnumret 850 tyckte de var den bästa.

2010-02-10 @ 16:30:00
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Nu finns det även ett inlägg inne hos mig om gördlarna som de rekomenderar :) Ha en fin kväll!

2010-02-10 @ 21:06:43
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Själv skulle jag vilja ha en gördel redan innan med, annars lär jag ju få vänta ett tag på den som skall beställas. Men så blir jag så osäker på att köpa fel storlek. Kram

2010-02-11 @ 21:49:25
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0