Är det inte praktiskt så säg



I dag har jag suttit i soffan en stor del av dagen och tittat på tv och
surfat i soffan med laptoppen i knät.
Detta hade ju varit omöjligt med en stationär dator eller hur
att ha den i knät!

Någon dag när vi var jullediga så stod jag i köket och kokade
risgrynsgröt. Samtidigt gjorde jag en "Keso ala malta" och skalade
clementiner. Det var något mer jag gjorde i köket som jag inte  kommer 
i håg nu. Men det skulle ta sin tid att bli färdig och under tiden så tittade
jag på Musicalen Mamma Mia på dator, på så
sett kunde jag göra flera saker samtidigt. Väldigt praktiskt
och "tidsbesbarande". Visst klarade man säg förr men i bland
så har tekniken underlättat för det dagliga livet.
Inte för att man inte klarade sig utan dator men det fögyller i alla fall
vardagen. Liksom den är bra att ha nu när jag är förkyld.
Då kan jag vila och surfa samtidigt.
Nu skall jag bara äta en apelsin och gå och lägga mig
och hoppas att förkylninge är bättre i  morgon.
God natt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har haft en bärbar och det var toppen, vissa tillfällen så kan man sakna det. Nu har jag bara stationär. Ja denna Malin, konstigt precis innan stod jag och tittade på bilder på de som jobbar på mottagningen, letade efter hur denna malin skulle se ut och hon fanns inte med på bild. Haha, det kanske hon fanns ändå fast jag skulel ha kollat på männen. Kram

2010-02-24 @ 06:48:07
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Jeanette

Hej där.. Jodå, jag har tagit mig en dusch (idag) så det kommer ett inlägg om det senare. Stygnen skall inte tas än på nån vecka. Men nu närmast är det snart en tripp till jobbet för att lämna in sjukintyget. Kram

2010-02-24 @ 13:51:24
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: Lena

Mamma Mia kan man se hur många gånger som helst. Älskar den filmen!!



Akta dig för att ha datorn i knät för mycket, systerdottern brände fläkten på det och datorn pajjade rejält. Se till att skaffa en laptopkudde att ha i knät!!



Kram

2010-02-25 @ 16:26:22
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0