Efter diverse påtryckningar..

.....så skall jag visa fler presenter som jag fick på min födelsedag.


Jag har fått en Pigtittare av bästaste Lalli och hennes familj.
Den är handgjord av en släckting till Lalli.
Strumpor och jeanskjol från London från Lalli.
Dvd filmer från syssling boende i Norge.
Blomster checkar att köpa blommor för.
Guldörhängen och pengar fåfrn Mor och sambo.
Fick pengar av svärmor.

Jag har nu blivit vän med min Iphone och börjaar
komma underfund med telefonens alla finesse.
Bytt mailadress så nu får jag även mina mail till telefonen.
Inte minst så kan jag skiva inlägg i Facebook, livets
nödvändighet:-)

i dag har vi shoppat lite nya vår kläder till killarna.
Jag fick visst oxå mig något nytt:-)



En grön växt att sätta i fönstret.








Det var lite från mina födelsedags
presenter.
Nöjd!


Kommentarer
Postat av: Lena

WOW, det var långväga födelsedagspresenter! Får se om jag har något kalas i år, men något blir det väl. Bara 3,5 efter op så jag vet inte hur jag mår då. Ha en skön kväll och nu hoppas vi att det utlovade snövädret håller sig borta!!

2010-04-20 @ 18:49:04
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0