Vad har jag gjort i dag?

Jag fick lite inspiration av Lena som har
Mot min smala lycka till "möblera om" i garderoberna.
Hemma hos oss så finns allt möjligt inne i våra garderober
-det gör det väll i de flesta hem antar jag.
Men i killarnas rum så finns det pärmar och tidsdriftssamlare
med mina papper från förskollärarutbildningen som jag har
haft lite svårt att rensa ut.Men nu är det gjort i alla fall.
Sedan flyttade jag över ett 10 tal foto pärmar från
deras garderober till en i vårt  sovrum.
För ett par sårsedan så satte jag in alla pappersfoton i pärmar.
Alla killarna har sina pärmar och vi har egna pärmar.
Men det är inte skrivet i alla ännu och det är rätt mycket kvar
att skriva och till viss del"pynta" till.
Men det kan kanske vara höstens och vinterns projekt få text
till alla bilder.

Jag  jag nog om de detta i morgon börjar
veckan med en måndag och innan man
hinner blika så är det fredag.



Nu var då inte detta någon bild från dagens fotoalbum
men en bild från Öland som jag  förövrigt inte besökte
i sommras eftersom jag arbetade men väl
resten av familjen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att man kan inspirera någon :) Själv går jag ju bara i tankarna än... Kram

2009-09-14 @ 06:18:02
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0