Ny klippt

Det var här som jag klippte mig i torsdags.

Hos Mille på Hårgalleriet på Vårväderstorget.
Vi bodde i Biskopsgården förut i många år
och jag har klippt mig hos Mille i många år och även
gubben och barnen.
Minns när storkillen var liten och skulle klippa sig
för första gången hos Mille.
Det var en fredag eftermiddag och vi kom in på salongen.
Det var lite lock och pock för att komma upp i frisör stolen
men någon klippning gick han inte med på.
Så vi fick snällt gå hem igen och kom tillbaka
dagen efter och då gick det hur bra som helst att klippa sig.









Nu fortsätter jag vara förklädd blondin.
Man kan inte tro att det gömmer sig en
mörkhårig dam bakom den blonda kalufsen.

Dagens citat

"Jag är lite tjock nu för jag har nyligen fått barn.
Det är en så fin pojke.
Han börjar skolan nästa höst"

Ulla Mullig: Undanflykter för bantare.
Karusell förlag


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad fin du blev, eller i alla fall det man kunde se bakifrån :)

2009-09-13 @ 17:15:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Ebba

Hej!

Jag har kollat runt lite på din blogg och jag måste säga att du är grym på att pyssla :D Och sticka. Jättefina saker ^^

2009-09-13 @ 20:56:24
URL: http://someonespeciell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!!!



sökte på Pim och hittade till din sidsa sitter här och ska försöka komma på vad jag ska göra under uppgift tre, bildberättelse med berättarröst och musik , ett pedagogiskt minne....vad ska man hitta på...imitt letande dök din sida upp har du gått PIM vad gjorde du som uppgift 3? Hoppas du vill hjälpa mig då mitt huvud inte kan komma på något, lämna gärna svar i kommentar rutan på min blogg!!!

2009-09-20 @ 17:05:04
URL: http://mittnyabattrejag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0