Nu har jag varit hos frissan

Nu har jag varit hos frissan och det känns ju skönt att slippa
tänka på detta ett tag framöver.
Snart är det fotografering på arbetet och då är det gått
att vara ok o håret.

Jag tog en semesterdag i torsdags för jag skulle även
till Sahlgrenska och röntga händer och fötter på
uppdrag av reumatologkliniken.

Sedan åkte jag direkt till Backa 3 och röntgade
knät på den nya röntgen. Vårdcentrals
läkaren remiterade mig dit annars hade ju det varit
smidigt att röntga det på Sahlgrenska när jag ändå var där.

Men det är drop in på Backa 3 så jag var snabbt klar.

Denna dag sken solen och det var en jätte skön dag
och jag hade kameran med mig. tog ni jag tog
några kort?
Nej det glömde jag av, jag hade tänkt lägga ut"vackra bilder"
över vår "härliga" stad. Saken var den att jag hade
kameran i ryggsäcken och den var inte så
tillgänglig som om den legat i fickan.

Eftersom jag är ovan att åka spårvagn så hade jag fullt upp att
kolla så att jag åkte med rätt spårvagn. Sedan skulle
jag ju komma ihåg att visa mitt kort när jag gick
på bussen och sedan på tillbaka vägen.
När jag åkte hem från Backa 3 så "stämplade"jag igen.
Kanske var det fel? Vad det en återresa eller ett byte?
Hade det gått får lång tid emmelna från att jag steg av
spårvagnen eller räknas det som ny resa?
Då kanske det var rätt i alla fall?

Ja nog om detta.
Nu skall jag snart gå och jobba på Loppisen.
Vi syns.



Sjödrama?
Nej det är bara F som blir fotagraferad av K
nere vid Eriksberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0