Jag har varit på Bokmässan

Jag har har varit på bokmässn med en väninna och köpt
Anna J.D. Jacobsson senaste bok Från mitt kök.
Siktade in mig på hennes monter och vi var där
tio minuter i tolv.
Fick boken signerad och bytte några ord
med Anna.





Efter att vi varit på bokmässan så promenerade jag
och väninnan från Korsvägen mot Avenyn och vidare ner på
Kungsgatan.
Vi avslutade trippen på Åhlens.
Men vi hann inte se modevisningen i Nordstan
eftersom vi hade en busstid att passa.



En lite suddig bild på Ernst tiggde om att komma med
i bloggen. Till och med när han skriver i sin nya bok
så ser han hängiven ut.



Väninnan fotade mig framför en butik som säljer alkohol
haltiga drycker. Som liten "Kicka"har jag poserat
för min mamma framför de tjusiga statyerna.
Då hade jag på mig en vit fusk pälsmössa och pälsjacka.
Nu har jag ny köpta stretch-Jeans-leggins från Lindex och
en äkta Lindex jacka.




















Hit vill jag gå någon dag
men det får bli nästa
gång jag är i stan.
Det var allt för i dag.



Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vad avis jag blir har alltid velat till bokmässan men missar när det är varje år.

Annas bok verkar intressant, skriv gärna om du har nytta av den :)

Ha en underbar dag Carina

2009-10-04 @ 15:12:46
URL: http://caribro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0