Så det kan gå

Tacksamhet till sonen som är så händig med Photoshop.
Kan jag lära mig hälften av vad han kan så skulle jag bli glad.
Jag har tagit lite förändringsbilder på mig under resans gång men
det är inte så stor skillnad egentligen som jag hade
önskat att det kunde vara och ha blivit.
Men det är ju så när man vitminskar så vill man ju leva
under tiden och då stannar det liksom upp på vägen.
Jag är som sagt inte så händig men sonen är det
så han skojade till det lite och det bjuder jag på.
För rättvisans skull så får jag väll lägga ut
originalbilden
Så här ser jag ut nu





Detta kortet är tagit för lite
mer än ett år sedan.
Skillnaden är  väll inte så
" slående " men det
synd lite i varje fall.



Ett till från i dag.



Ett "dåtida" framifrån.



Detta kortet togs 17 januari i år

Det var otroligt kallt minns jag.

Nästa kort kommer att komma kring den 24 november.

Nog om detta dravel. Hoppas att ni har haft en bra dag
i dag.  Det har jag haft!
Kram

Kommentarer
Postat av: FairyDust

Joooo, det syns jättemycket!!!



Jag tänkte på det innan jag läste att det var 1 år mellan så tänkte jag på wow vilken skillnad det var mellan bilderna.

Vad duktig du varit och du ser ju jättebra ut hela du, en riktig pingla!

Snygg du är i håret också och älskar din kjol, skitsnygg ja hela du är snygg!

Kram och fortsatt tervlig söndag!

2009-11-01 @ 11:50:06
Postat av: Lena

jättestor skillnad!! kram

2009-11-01 @ 22:08:29
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Carina

Hejsan

Vilken skillnad !!! du har varit jätteduktig!!

Carina

2009-11-02 @ 13:00:32
URL: http://caribro.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Uj, uj

Tack snälla ni för era snälla kommentarer, jag blir nästan lite generad. Innan Jul är det dax att gå till frissan igen för att göra nya slingor. Tror nog att jag kommer att fortsätta vara blond eller så lägger jag i lite mörkare men det lutar åt att jag förblir en blondin även nästa år. Om två veckor så skall jag ju opa handen och i slutet av sjukskrivningen så passar det nog bra med frissbesök.

Kram från Vera

2009-11-02 @ 18:54:20
Postat av: Anki

WOW!!!!! Med lite perspektiv över tid så är det ju en otrolig skillnad. Det måste verkligen kännas häftigt! Tänker att dit gymtränande framöver oxkså kommer att göra susen....KRAM från oss här uppe i norr

2009-11-02 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0