Runda i skogen och Power pace





I morse tog jag en runda i skogen med mina vänner stavarna.
Det var länge sedan jag tog rundan i skogen faktiskt.
får passa på att gå med stavarna nu innan operationen,
Jag hade med mig kameran och tog lite kort på vägen



Så här tjusig var jag innan jag gick ut i dag.













Efter promenaden så gick jag hem och gjorde det
vanliga som man gör i ett hem dvs tvättar och
lagar mat.

På eftermiddagen då fick jag ett ryck och jag bestämde
att jag skulle gå på ett Power pace men en kompis
Gymnasium på Sörredsgården.
Hjälp vad kul men göör jobbigt.
Räknar med att jag har världens
tränings värk i morgon.

Så nu skall jag ta och slå igen
mina ljusblå.
God natt.





Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Hej Mamma Mia, kul att höra av dig, jag ska komma ut och loppa nån dag igen, absolut!



Fin blogg:) Lycka till med operationen!

2009-10-19 @ 07:15:43
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0