Semester

Jag har varit på handkirurgen i dag på ett åter besök.
Jag har tumbasartros  och domningar och stickningar i fingrarna.
Test visar att jag inte har karpaltunnelsyndrom men när han
undersöker handen så säger han att det kan vara värt att prova att operera
eftersom jag har symtom på karpaltunnelsyndrom.
Jag har även tappat styrkan i handen och det har inte blivit bättre.

Tumbasatrosen är ju en annan sak, det är för tidigt
att göra något åt det eftersom jag är för "ung" .
Metoderna för detta är inte tillförlitliga.
Steloperation kan man kanske vänta med
eftersom det kommer att hindra mig att
röra tummen på ett optimalt sett.
Protes i leden är inte optimalt eftersom de
inte håller över tid.
Man kan operera om en sena och lägga den i leden.
Detta ligger på framtiden.












Här någonstans tappar jag bort att jag har kameran med
mig. Hade ju tänkt att dokumentera min "semesterdag"
Men glömde av att ta kort "här i mellan"



Egg and Milk



































Morgonmöte








Snart hemma....


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas verkligen du får ordning på handen, jag vet ju hur jobbigt det är att ha problem med händer och armar. Själv har jag ju opererat mig 8 ggr, och är väl lite bättre än vad jag var från början, men definitivt inte bra.

Härligt med massa Göteborgsbilder! Egg & Milk är en favvis, men jag är glad för att de stänger så tidigt. Då har de inte öppet när jag går förbi om jag skall till akupunkturen... Inte nyttiga saker därinne... :) Kram

2009-10-14 @ 19:35:29
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Härliga Göteborgsbilder!

2009-10-19 @ 07:30:50
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0