Bara för att man vill så går det inte

Konstigt det där att träningsnerven skulle göra sig påmind när man inte kan träna.
Det ligger liksom fel i tiden. Inte i tiden så direkt eftersom det är bra att hålla sig i form.
Det har det väll alltid varit men nu finns ju flashiga gym som lockar med smakfull
inredning och trevlig personal. Jag skulle verkligen vilja börja träna men men nu har jag
ett fullgott själ till att inte börja eftersom jag skall opa handen.
Det vore ju ologisk att lösa ett gymkort när man ändå inte kan träna.
Kanske funkar det att komma i gång med träning efter op med det vet jag ju inte .
Så jag får snällt hålla mig till mina promenader.

Jag har varit hos sjukgymnasten i dag och fått lite nya övningar
som jag skall träna med på pilatesbollen.
Jag får väll ha mitt lilla egna gym här hemma med "smakfull inredning och
trevlig personal" tills jag kan börja på ett "riktigt"
Jag har alla förutsättningar för att det skall fungera.
Bildbevis kommer senare.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0