Tänk att vara efterfrågad.

I går ringde de från gymet där jag provtränade en gång och
frågade hur jag hade tyckt det var.
Klart att de är angelägna om att få dit kunder men det kändes ändå
väldigt seriöst och killen som ringde frågade en massa saker
och gav mig tips på saker som jag skall kolla upp innan jag köper gymkort.
Eftersom jag jag skall opas så blir det ju inte
aktuell förren  i mitten av januari tidigast.
Men under tiden så får jag träna på min boll.



Vissa i familjen tycker att den upptar hela
vardagsrummet och det kan jag ju hålla med om
men om man inte har ett eget gym i källaren
så får det bli ett gym i vardagsrummet.

Det känns som om snön är på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0