Så här barsk är jag nog

....inte i verkligheten...eller så är jag det.



Hållningen skall vi inte tala om.
Det var när jag såg denna bilden som jag rinde till
frissa och betällde tid för nya slingor,
hade tänkt att spara det till nästa vecka men NU blev akut.


Det verkar som det tar flera dagar att skriva ett inlägg.
Nog för att jag är långsam när jag nu skriver med en hand.

I går blev jag avbruten när jag började skriva
och i dag har jag inte haft tid.

Så här såg det ut hos frissan






Det klassiska, en kaffe och skvaller tidning, glasögon och en tomte
som pynt i jultid.
Det som tillkommit i modern tid är ju mobilen
som finns med överallt.
Hos Mille bli man alltid väl omhändertagen och hon
lägger ner sin själ i sitt arbete och jag känner mig alltid
nöjd när jag går från henne.




Passade på att fota medans Mille svarade i telefon.





Så här blev det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0