Nu är han inte så "kaxig" den lilla prinsen.

Den lilla prinsen ligger i soffan och sover med 39 graders feber.
I går kväll hade han ont i halsen och hostade lite innan han somnade.
Efter en kvart när han somnat så hade prinsen 38.5 i feber.
Jag som trodde det var jag som skulle bli sjuk eftersom jag hade
ont halsen. I natt var han varm men sov till morgonen förutom en
stund när kan kräktes.
I dag har prinsen och jag sett på tv i soffan hela dagen.
Nu sover han och vi smyger omkring och vill inte börja
och slamra i köket med middagen för vi vill inte väcka honom.

Jag vill ju inte ha denna feber eftersom jag skall opas om en vecka.
Annars hade det inte gjort något höll jag på att säga men
man får bara hålla tummarna att vi andra inte blir sjuka.



En sommar bild mitt i vinter.
I dag såg vi den första blaskande snön utanför
fönstret.
Då är denna bilden bra mycket angenämare.

Nu börjar lill Prinsen att vakna i soffan.
Då nu vill jag kramas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0