I morgon är en annan dag

Väntar med stor spänning på att det skall bli
tisdag. Håller andan dessa dagarna och ber en stilla
bön att jag inte skall få svininfluensa.
Laddat med c vitaminer i dag. Det var en snäll
mamma på jobbet som påminda mig om detta.
Kunde jag inte räkna ut det själv att det är
bra att ladda med diverse nyttigheter inför
operationen på tisdag?
Med stor sannorlikhet så har Ma fått
svininfluensa.
En stor del av klasskamraterna är sjuka
och alla de killarna som var på samma kalas
förra veckan. Ett fall av svininfluensan
är konstaterat bland klass kamraterna.
Jag kan ju inget mer än att hålla tummarna
att jag får hålla mig frisk. Nu  skall jag
i alla fall slå igen mina ljusblå för i
dag och lägga huvudet på kudden och
invänta John Blund
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0