Här händer det inte så mycket saker

Utan allt går sin gilla gång så att säga.
Nu skall jag inte vara sån, jag har faktiskt varit ute och "sprungit"
i skogen i 45 minuter och tränat på min
="text-align: center;">pilates boll så jag har varit duktig.
Men sedan har det mest varit slö surfande
på dator.
Jag laddar inför Gospel konserten i
Hönö Missionskyrka i morgon kl 11.00.
Det känns lite nervöst minsann därför blir jag lite rastlös
och inget vettig har mer blivit gjort i dag.

Tror även att jag är lite nervig inför operationen.
Nästa söndag så skall jag "rengöras" inför op med
den där specialtvålen.

Vi skrattade lite hysterisk här hemma i förmiddags över
alla *hand* skämt vi kom på.
-Mamma kan behöva handräckning framöver. Eller
så skall vi inte gå hände-lserna i förväg osv.
Vi skattade gott i alla fall.

Någon bild blir det inte i dag eftersom jag inga bilder har
i laptoppen.

Lägger in en länk där man kan läsa om
karpaltunnelsyndrom i stället


http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=26323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0