Gårdagen i bilder

I går opererade jag mig på Sahlgrenska av Johnny Andersson,
Han gjorde en karpalklyvning. Trots att den                                     undersökningen
inte visade på karpaltunnelsyndom så var det det. Det såg
han när han öppnade upp handen. Tack och lov att han föreslog operation
och gick på mina symtom. Här är lite bilder från i går. Jag tänkte ta mer kort
på sjukhuset innan operationen men jag kom liksom av mig för
allt gick så fort när jag väl skulle förberedas med handtvätt.
Läkaren hade 4 läkar studerande och så var det en studerande sjuksköterska
också. Läkaren undersökte mig igen inför kandidaterna och det kändes för mycket
med att göra en fotodokumentation.
Det var intressant att lyssna på läkaren när han undervisade kandidatern.
Jag sög åt mig och kände igen det som han sa från de film snuttar som jag
sett på You toube från karpal.operationer. Helst så hade
jag velat sett operationen själv men det var
ett grönt papper i vägen men kanske nästa operation.
Som sagt så gick allt så väldigt
fort från det att jag kom dit tills jag var klar.





Denna vy har ni sett tidigare.
Jag hade sällskap av F so m skulle till
skolan Jag var redigt nervös när jag åkte 121:an.

Det regnade inte här hemma men det gjorde det
vid Sahlgrenska, Därför glömde jag nog av att fota.


Här är väntrummet på handkirurgen.
Det sitter förhöjda armstöd som man kan
luta armen på.


En barnhörna till barnen som väntar på att träffa doktorn



Mycket bandage i handen innanför gipset.



Blått är flått

Väntar på att bli hämtad av min mamma.



Det är inte jag som kör bilen.






Hemma igen.

Det var en annorlunda dag i gå kan man säga.
Det gjorde inte ont i  handen precis men så åt jag
Alvedon var fjärde timma också.
Mattias var ju sjuk förra veckan när han skulle
vaccineras så det fanns tid på eftermiddagen
för vaccination så mormor fick köra oss dit.
Det var många klasskompisar i väntummet, Jag tror bara
det var 11 barn i klassen förra veckan, resten var sjuka
i svininfluensa. Tre barn är konstaterade
men jag räknar med att Mattias hade det. Konstigt
att vi andra har klarat oss här hemma.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0