Mer än 14000 steg från Sahlgrenska till Munkebäckstorg

... mätte jag på min stegräknare i går. Jag gick hela vägen i går, genom stan.
Jag har nog aldrig gått så långt på en och samma gång. Jag pausade ett par gånger  och drack lite
vatten och besökte vårdcentralen på Olskroken för att besöka toaletten.
Varmt var det.
Lena med "Mot min smala lycka" är ju en hejjare på att gå långt. Det  är ju inte jag precis.
Jag skulle på ett möte i Munkebäck så det var liksom ingen ide att
åka hem emellan. Kunde ju suttit på ett fik eler så men det hade blivit dyrt kalorimässigt.
Bättre att bränna kalorier på asfalten i stället.
Undersökningen på Sahlgrenska gick okey.
I morgon så skall jag träffa läkaren på handkirurgen coh hoppas att
hon har fått svar från undersökningen då.
Vi får se vad som sägs.
Nu skall jag nana kudden för det blir en tidig
morgon i morgon.
Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0