Kanske jag snart kan få ett svar.

I dag har jag varit på handkirurgen på Sahlgrenska och träffat läkaren,
en helt underbar sympatisk AT läkare (tror jag) för hon rådfrågar en annan läkare,
även förra gången.  Den andra betydligt äldre läkaren var också en
sympatisk läkare med ett till synes "lamt handslag".
Kanske var detta "lama" till hänsyn eftersom hans patienter kommer dit för
att ha ont i händerna och då vill man ju inte bli "kramad" för då gär det ju ont.

 I alla fall så undersökte de mig ingående och deras tankar far åt det reumatiska hållet.
Med tanke på mina tidigre besvär med knä och fötter och höfter så ville dem skicka en
remiss till rematologen för en vidare utredning.
Detta känns ju bra att det "äntligen lutar åt något håll" så att jag har något att gå på.
Så nu får jag "läsa" på så att jag får ett hum om vad det finns
för reumatiska sjukdommar.
Nu skall jag i ala fall gå och lägga  mig och plugga  sångtexterna
till konfermandmusicalen som vår kör skall sjung på till helgen. 
Jag skall göra som körledaren sa och lägga noterna under kudden

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: rosalucia

Hej! Undrar ju hur det går för dej med handen....

Saknar dej på min bloggrunda, ju.

Ha det!!!!

2009-06-07 @ 15:33:18
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0