Solen skiner och nu är det vårkänslor

Nu har jag varit duktig och fotat som jag lovade tidigare.


Denna ponchon köpte jag på Myrona. Den är stickad i ett ullgarn.
Jag kan ha den till våren om jag har en fleece jacka under.



Den här "blus boleron" köpte jag också på Myrorna
och den tror jag att jag kommer att ha stor användning för
till våren och sommaren.



Fin spets runt hela kanten och avslutas som ett knyt band.





Den här "håriga" koftan kunde jag inte motstå fasst jag
vet inte om jag kommer att använda den.
Den passar utmärkt att ha ovanpå en kläning om man skulle
 känna sig lite bar eller så. Kan tänka mig att den känns bra
att ha på sig en dag som man "känner sig tjock"
och vill gömma sig. Usch hemska tanke!
Vill aldrig känna mig tjock mer.



Sista bilden för i dag blir på den nya bilen.



Bakom den röda står vår Ford som för närvarande har ont i
"växellådan"

När jag ärndå är i farten så visar jag en bild från en gudstjänst
som vi sjung på förra söndagen.



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad fina kap du gjort i klädväg!! Och bilen var fin den med, fast jag är en sån som kollar mest på färgen... Har ju inget körkort själv så jag är fullkomligt ointresserad av bilar.

Vilken kyrka var det ni sjöng i? Den ser så himla mysig ut. Jag sjöng ju i en kyrkokör för många år sedan, Högsbo vokalensemble, men den kyrkan såg mest ut som ett parkeringshus, både inifrån och utifrån. Fruktansvärt stor och ful var den.

Ha en skön måndag! Kram

2009-03-16 @ 05:57:51
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: nug

Grattis till den fina bilen och med önskan om att den ska rulla många år även med ungdomarna som förare, utan större rep.

Kläderna var jättefräscha trots inköp från loppis eller är det den nya kameran som tar så fina bilder..ha ha.



häls "nug"

2009-03-16 @ 21:09:41
URL: http://undermiastrappa
Postat av: rosalucia

Vilken sööt liten kyrka!!! Det måste vara roligt att sjunga i kör; skulle faktiskt vilja prova på. Men vågar inte "sjunga upp"för nån, har ju inte direkt nån sån röst...snyft. (Önskar det fanns nån litemer anspråkslös kör man kunde få va med i).

Fina fynd du gjort på myrorna!!!!

Ha det!

2009-03-17 @ 08:00:37
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0