Full fart i livet

Läser på Annas blogg Vägen från 137kg att hon har fullt upp i sitt liv.
Skönt att veta att även andra tar sig "vatten över huvudet"
Det låter ju värre än det är men man väljer oftast sjäv att ha
det mycket omkring sig, det gör jag också. Anna klagar inte och det gör inte jag heller
mer än att det är lite stressat när alla saker krockar som man är engagerad i.
Då känns det tråkigt att inte kunna var med överallt.
Men det är så det blir i bland.
Annars så är jag nöjd.
Solen skiner och vårvärmen kan man känna av
om man kommer i "rätt läge"
Även i morse när jag började halv sju så fanns solen "bakom hörnet".
Den syntes inte men man såg att den var där. Härligt.


*Här dumpar vi inga ledsamheter*

*Endast tacksamma tankar*

Kram från en glad Mamma Mia
som har jobbat på Loppisen i kväll.

Särskilt Tack till Barbro och Kjell
som är så goa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0