Som det blåste....

.....i går när vi var på Hjälviken. 
Far i huset badade med vi andra låg och solade mest.
Både med och utan kläder. Men det var ändå varmt och skönt.






Nybakade bullar



Väntar på korven skall bli färdig


Mätt och nöjd så tar jag mig en bit bort för att
fotografera havet och dyningarna








Jag skulle kunna stå länge och titta på havet.
Helt underbart.
Skönt att vi fick den här dagen vid havet.

Vi har påbörjat projekt "gräva lera" framför huset.
Vi skall lägga platter, eller rättare sagt maken.
I morgon så kommer ett par ton grus som killarna
skall skottkärra in från pakeringen.
Det kommer en lastbil och lämnar gruset vid
parkeringen.  Så i morgon vet vi vad vi har att göra. 
Inte jag då förståss. Jag bara tittar på och på sin höjd
sopar.
'


Lite fika på trappan är de allt värda.
Vi syns.

Kommentarer
Postat av: Lena

Å vad mysigt det ser ut vid havet. Jag har inte varit vid havet någon gång på min semester, det har inte varit väder till det. Och nu vill jag bara hålla mig hemma för Cornelias skull... Kanske någon helg senare. Min elcykel kommer nästa vecka, då kanske jag tar mig en kort tur om vädret håller sig på snälla sidan... Kram

2009-07-29 @ 15:36:05
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0