Ingen solig dag i dag.

En tur med bilen blev de i dag till 
SIBA och Media Mark bland annat.
Det regnade rätt friskt så någon fika i det
fria blev det inte utan vi tog en fika i bilen.
Lite trångt är det men allt går.




Krissan var oxå med men han höll ju i kameran så han 
kom inte med på bild.




Vissa roar sig på andras bekostnad



Det kan bli tråkigt att vänta när någon "bara skall kolla på en sak"

I kväll tog jag en cykeltur på en timme ungefär. 
Det var riktigt roligt att cykla runt och titta på alla nybyggen runt
om där vi bor. De husen är säkert inte gratis som sagt.
Dyrt och snyggt.
När jag kom hem så gjorde jag en aioli för första 
gången i mit liv, med vitök. Jag åt lite räkor och ägg och keso.
Så gott.


Kommentarer
Postat av: Lena

Var du på MediaMarkt så var du väl här ute där jag bor? Du kunde väl kommit och hälsat på? :) Fast du vet ju inte var jag bor... men du kunde mailat så hade jag talat om det. Gör det nästa gång de skall shoppa så slipper du följa med!! Själv fick jag lappsjuka i regnet och åkte in till stan och gick på Harry Potter (själv). Den var bra! Kramar

2009-07-18 @ 22:26:47
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0