Några inköp som jag har gjort i sommar.

Tänkte visa en topp som jag har köpt i sommar.
Den har en väldigt söt spets krin halsringningen och
tröjan har en fint mönster i sig. Lite mormorsstuk över det 
hela.



En liten detalj längs ner på tröjan.
Här ser man mönstret på tyget också.



Köpte även en "solklänning" i turkos frote´
Svårt att få till den exakta färgen med blixt.


Jag har inte använt den ännu men när det 
blir sol och varmt nästa gång så skall jag
ha på mig den.
Dessa köpte jag i en nyöppnad affär i Torslanda.
De säljer lite kläder och textil och lite inredning.
Väldigt mysigt.  Det finns ett lite fik i affären oxå som är inredd
med gamla saker och prylar. Gamla plancher och dyligt.

Jag har även shoppat lite andra kläder med det 
visar jag en annan gång.
Må så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0