Tänk vad fort en vecka kan gå


Jag har inte varit inne på bloggen alls den sista veckan, Bara läst en massa andra bloggar,
Det har varit mycket denna veckan oxå känns det som, Möten hit och dit. Knappt man hinner
tänka.
Men en sak är bra har jag upptäckt och det är alla reflexvästar som folk har på sig när dem är
ute på promenad. I går när jag var ute så hade 3 av 4 personer som jag såg på min kvällspromenad
väst på sig. Gör bra att man syns. Mötte en pappa med en litten kotte i en vagn som joggade med väst på.
Jag var bra tvungen att vända mig om och titta en extra gång. Trodde att det gått ut ett allmänt påbud denna kväll att
-Ta på dig reflexvästen om du  skall gå ut i kväll.

Just nu sitter jag och väntar på att Lets dance skall börja igen. Väntar på resultatet av folks röster.
Efter jobbet så åkte vi till frissan. Killarna klippte sig och jag bättrade på mina slingor. Förra fredagen färjade jag in två färger i håret, ljus och mörka slingor. Men jag tyckte inte det blev så ljust som jag ville så jag vill ta i lite mer ljusa.
Så nu ser jag ut som "värsta blondinen". Det var första gången som M var hos frisören någonsin. Jag har ju alltid klippt honom. Han blev jätte fin.
 än 15 år och hon är toppen och hennes kollegor. Snabb service, det vill säga hon gör allt för att få till den tiden som jag önskar. För ett par år sedan så var jag hos henne en sen kväll. Var färdig klockan 23.00 .
Hennes revisor trodde det var fel tid på "kvittot" Men vad gör man inte för sina kunder.

Nog om detta återkommer snart med andra avslöjanden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för stöd och tips=) Blir jag verkligen glad av att höra! 5.4 kg är jättebra jobbat. Skönt och höra att det går bra för alla, gör mig ännu mer peppad också att vilja klara det själv=)...vi får hjälpas åt att nå våra mål..var inne på modifast hemsida också, men jag hittade inte vart man kunde beställa hem prov dock:)...Hoppas du haft en trevlig lördag!=)

Kram, Anna

2009-01-24 @ 23:58:53
URL: http://xtravaganna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0