Städat och handlat i dag...

....fast inte hemma hos oss utan hos min pappa och hans fru.
Frun har brutit foten så jag fick arbeta
som hemsammarit ett par timmar.
Mycket skall hinnas med när jag är ledig så jag gjorde som
hemsamariterna, städade och lät bli att"småprata" .
Nu har jag värmt en grillad kyckling och kokat
pasta till killarna till middag.
Resten av dagen kommer jag nog att tillbringa i
 bilen eftersom jag skall
skjutsa barn till och från kalas och spelningar.
 Min egna "aktivitet"  som är kören får kanske sktryka på "foten"
om jag skall hinna med att göra det som skall göras
 i  eftermiddag.
Nog om detta.
Ha det så gott.


Kommentarer
Postat av: Blund

Undrar vem det var som körde, igentligen alltså?

2009-01-16 @ 06:52:43
Postat av: Lena

Jag har helt missat att länka till dig i min blogg. La upp dig nu, hoppas det är OK.

2009-01-21 @ 15:45:12
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0