Fredag och sista dagen på veckan

Tänk  vad en vecka kan gå fort när den börjar på onsdag och slutar på fredag.
Det blir lite veckovilt. Särskilt i går när jag var ledig och gick upp tidigt när barnen skulle
till skolan.  Promenerade till Lindex och köpte strumpor till M.
Hittade ett pannband för fem kronor
på Maxi. Jag hade ingen mössa på vägen dit utan bara min tjocka luva på jackan så
det blev både varmt och kallt när jag tog på och av den. Så ett "pannband" blev perfekt.

Jag fick gjort lite nytta hemma också under dagen men det kändes som en konstig dag
efter all ledighet. Jobbade på onsdagen och ledig torsdagen. Jobba på fredag och ledig på lördag.
Tänk om man var ledig varannan dag jämt? Mysko!
Nu skall jag i alla fall väg till jobbet snart.
Vi hörs.






Kvällsfotografering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0