Jag är inte särkskilt ombytlig av mig.

Det har jag fått bekräftat av en säker källa i min närhet.
 ( ingen nämnd men jag skall se om du läser detta och känner dig träffad)
Visst jag tycker det är svårt att förändra saker i bland. Det känns tryckt med
det trygga och invanda samtidigt som jag älskar förändringar.
Det är roligt när saker och ting händer så att man får göra en
ordentlig omorganisation.
Men i höstas så var jag inne lite på Feng shui. Läste i lite böcker.
Rensade lite i olika gömmer och slängde lite.
Mer än så blev det inte just då.
Nu skall jag göra något oförutsett.
Jag skall lägga in en blid som jag tog med min gamla mobil
i somras från Hönö.
Den är ju inte relevant med årstiden och har inget med
inägget att göra efter som jag inte har skrivit om
"Längtan efter sommaren" men jag kan ju lägga in den
ändå eftersom  jag kan låtsas att jag är flexibel och ombytlig av mig.
I morgon kan kanske jag till och med vågar mig på en ny frisyr.
Jag har föresten sytt färdigt en vetevärmare till en person
som var behov av en ny. Jag till och med värmde den i micron
innan jag gick i väg och levererade den.
Nog svamlat för i dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0