Bara så att ni vet så...

..... kommer det att regna på Midsommarafton.
Vår lilla 7 åring har i flera dagar pratat om sin kommande födelsedag.
Han räknar hur många veckor och månader det är dit
 och pratar om vilken årstid det kommer att vara då osv.
I dag frågade han pappa vilken dag den 19 juni är.
-Det är på självaste midsommaraftona svarade pappa.
-Typiskt sa sonen. Då kommer det att regna på
min födelsedag.

Så "liten" som han är så har han en uppfattning om att det alltid
regnar på Midsommarafton. Så då även på hans födelsedag.
Nog om detta.
Gör er en bra morgon dag.
Kram från Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

jaha och givetvis glömde jag kristoffers fördelsedag.

Hälsa och gratta honom så mycket. 17 år....wow! Hördu Mia! Har du nåt ute på Facebook? Jag har precis lagt upp en sida där....ja helt innehållslös än så länge men jag tänker att jag ska lägga in lite bilder och sånt. Kan inte du också göra det? Kram Abki

2009-02-11 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0