Vi har varit i Falkenberg



Från fredag till lördag har vi varit och ätit julbord i Falkenberg och sovit över på hotellet
vid Skrea strand. Vi var 5 käcka pedagoger som tog  tåget till Falkenberg.
På grund av snöoväder i Skåne så fick vi ta Kungsbacka pendeln till Kungsbacka
och där mötte tåget från Malmö upp.
Alla andra tog bilen ner. Många tog en tur till Ullared
på hemvägen och skulle nog handla de sista julklapparna.

Eftersom mina kollegor säkert inte vill var med på
min blogg så får ni bara se mig på tåget.



Det var kallt denna kväll och vi hade mycket kläder på oss men
vi frös ändå.

Några kort från julbordet blev det inte för kameran
fick inte plats i den lilla handväskan.



Sova på hotell gör jag ju inte varje dag precis.
Väldigt smakfyllt inrett. Stramt men snyggt med ek
möbler och goa sängar men med äckligt knöliga kuddar.



En sista koll i spegeln för att se att
lockarna ligger som de skall.



Livets nödvändigheter
inom räckhåll


En övernattning kräver inte så mycket packning.
Men jag tog med mig en flecce filt i fall jag
skulle frysa på natten men det var
varmt och gott hela natten.



Halv åtta i morse så var det så här vackert utanför vårt fönster













Kommentarer
Postat av: Lena

Å de blå bilderna är ju helt enkelt underbara!!



Kram

2009-12-20 @ 08:46:44
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0