Trevligt besök har vi haft,

För ett par dagar sedan så var goa Annika och trevliga Arne på visit på
lite kaffe och kaka. Det var en trevlig pratsund och lite eller mycket
prat om ditt och datt. Annika hade med sig denna fina present till oss
och den är helt i min smak när det gäller färgskalan.
Snart skall den röda julen ut och och ljusa vårfärgerna
gör entre igen. Men än är det jul.




Nu säger jag det som
man brukar läsa i
bloggarna-
"Skriv gärna en kommentar
så jag vet vem du är som
kikar in här"

Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är här... :)



Gott slut och Gott nytt önskar jag dig!

2009-12-31 @ 12:25:34
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Mamma Mia

Hej Lena

Det är bra, dig kan man lite på!

Kram

2009-12-31 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0