Tomte







Sitter med fötterna uppe på vardagsrummsbordet
och med datorn i knät. Redigerar bilder och tittar på
Tv - samtidigt. Björn bäddar rent i sängarna och är nog
rätt avudsjuk på oss som sitter i vardagsrummet med våra
datorer. Men så är det julledighet oxå och då får man göra lite
som man vill eller hur?

Tomte lyktan brukar stå på vardagsrumsbordet eller på skänken.
Fick den som julpresent från barnen på en förskola jag
arbetade på en gång och det är ingen jul utan den.







God fortsättning






Kommentarer
Postat av: Lena

Du har väl inte datorn direkt i knät utan något hårt under? Min brorsdotter Rebecca brände sin första dator på det sättet, fläktarna orkar inte kyla datorn när öppningarna täpps till. Rekommenderar en kudde med hårt uppe som man kan köpa på IKEA för 129 kr tror jag visst det var. Var rädd om nya datorn nu!!



Kram

2009-12-29 @ 17:52:20
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Lena



Jag har ingen bricka eller så under datorn men jag är medveten om att det måste vara luft under så jag har den inte helt "platt" i knät utan jag flyttar den emellanåt eftersom jag heller inte ligger still.

Jag har funderart på en brick-kudde från IKEA eller liknande. Men tack för påminnelsen.

Kram Mia

2009-12-30 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0