Pim

Jag lägger in en länk till dig Lena så kan du läsa om
vad Pim är för något.
http://www.pim.skolutveckling.se/



Nordstans vackra gran fotade jag förra veckan
när jag var och handlade julklappar.

Första dagen på jobbet i dag blev inte så "bra" som
jag hade tänkt mig. Inte för att det inte var roligt att få
träffa alla barnen och kollegorna. Det var så fint julpyntat
på avdelningen och granen stod där så grön och grann
som bara en plastgran kan bli.
Barnen var precis som vanligt och det tyckte inte
det var konstigt att jag var tillbaka utan vi fortsatte som "vanligt".

Det var min hand som var "smolken i bägaren"
Den gör så ont. Handen värker som den inte har gjort förut.
Har inte behövt ta värktabletter när jag var sjukskriven, förutom
de första dagarna efter operationen.
Det värker som tandvärk.
Men det kanske skall göra det! Eller!

Nu skall jag nog ta en kaffe

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Aha! Tack för länken, nu vet jag vad det är. Verkar smart och kul. Inte bra med handen som gör ont, men den är ju otränad. När skall du på återbesök? jag skall till Göteborgs Handcenter idag och undersöka min hand. Hoppas inte på samma öde som dig... Wish med luck! Kram

2009-12-22 @ 11:16:21
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Mamma Mia

Hej Lena

Vet inte vad som gör ont, kanske otränad.

I dag värker det inte lika mycket men jag har haft på mig mitt tumbasskydd i dag. I dag var jag tvunget att lyfta ett barn ett par ggr. Jag var ensam i huset. Tur att han var ganska lätt. Fick slänga upp honom med med en hand. Bara i morgon kvar, sedan ledig. Hoppas att det gick bra i dag på Handcenter.

2009-12-22 @ 19:36:08
Postat av: Lena

God Jul!!



Kramar

2009-12-24 @ 11:02:27
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0