Lite bilder från veckorna som jag har varit hemma


Jag har inte varit helt sysslolös men nästan.
Surfat, tittat på tv, ätit, ojjat mig, suttit på min
boll, läst bloggar, köpt en klänning,
Lite mer men inte så mycket mer.
Några läkarbesök, rehablitering,
sjukgymnast, tandhyginist för
att bara nämna något.
Fredagsfika på jobbet en gång.

Lägger in bilder utan någon kronologisk ordning.



Redo för en tur till Willys.
När ingen var hemma när jag skulle gå ut så
fick jag ha jackan uppknäppt.
Var killarn hemma så fick dem knäppa.
En dag var jag på Amhult och utättade ärenden.
Då gick jag sist till apoteket
för där kunde jag med att be om hjälp med
att knäppa dragkedjan.

Hos frissan hjälpte en kund mig med drag kedjan.
På vårdcentralen var det en i väntrummet som hjälpte mig.



Mattias delade och stekte korven själv.



Födelsedagsfirande med glass




Fuskade och satte upp julstakarna lärdagen innan
första advent. Vi var bland de tre första i
området. Var ju tvungen att gå en runda
på kvällen och då såg jag att tre andra "grannar"
var lika tidiga som oss.



Nu åker ljusslingorna fram



Här rivs Runskriftsgatans förskola









Vi tog en promenad till torget för att ta en fika.
På väg till torget så gjorde vi i ordning
stubben.










Vi tog en fika på torget.



Det hade ju varit så grått och trist den sista tiden
och solen hade vi inte sett på länge men







Sol Sol Sol Sol Sol Sol Sol Sol Sol Sol Sol



Här har någon gjort ett ett hjärta i mossan.



Röjnings arbetet har börjat på skolan.


Den svarta kläningen har jag på mig som jag köpte
och en sjal från en julmarknad



Sjalen är även fin att ha och titta på.




Det läker




Jag fick vackra röda tulpaner av Birgit.



Väntrummet på Rehap och Sjukgymnasten på
Vårväderstorget. Måste säga att personalen här
är  suveräna på att bemöta sina patienter på
ett proffsigt sett.


På väg till julkonser











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0