God fortsättning på julen





Hoppas att er Julafton har varit "den bästa" någonsin,
Precis så tyckte Mattias om gårdagens Julafton.
Killarna fick ett Niterndo Wii.

För ett tag sedan så knäckte Mattias en tvillingnöt.
Enligt tradition så skall man ju ta var sin nöt och önska
sig något. Eftersom Mattis inte gillar nötter så fick
jag äta upp hans medans han önskade sig något.

Jag sa att man inte fick berätta det för någon.
Detta glömde jag av att vi hade gjort så i går
när dem öppnade julklappen så tittade  Mattias
på mig med stora ögon och sa "Det var precis vad jag
önskade mig när vi åt tvilling nöten"
Mattias såg både lycklig och förvånad ut när
han tittade på mig!

Tänka sig vad lyckliga barn kan bli!



Mattias "läste" in sig på julklapparna innan så att det skulle bli
lättare att läsa sedan enligt honom själv.










Tjoho!!!



Precis vad jag önskade mig.














Gladare unge har jag inte sett på länge










Nu skall vi lära oss hur det fungerar













Mattias gjorde en strike det första han gjorde.
Mamma lilla proffs.



Guiness rekordbok 2010 var en var julklapparna i går.



ännu mer spelande




Tomte gröt















Det är ju ingen Odd Molly blus men den är min och jag
blev så förtjust i den att jag inte ville gå ur
affären utan att köpa den.
Eftersom jag inte "borde" handla så kom
jag på att den kan få bli en julklapp från mamma.
Så tack mamma för julklappen.

Jag har fått en julklapp till men den kan jag inte
visa ännu för den skall vi handla i morgon om
vi inte har blivit insnöade till dess.





Kolla in minspelet.





Dessa goa gubbar

~~♥~~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0