Det finns ett vackert halsband att vinna.

Det finns ett mycket vackert halsband att vinna på en mycket fin blogg-
Om du dessutom tycker om Odd Molly kläder så finns det
mycket att uppleva på denna bloggen.
Klicka vidare på länken så kommer ni till tävlingen och kan delta själva.

Jag ser framför mig hur halsbandet skulle se ut på min
svarta sammets tunika.
EN ODD MOLLY-HOLICS BEKÄNNELSER: TÄVLING: EGENDESIGNAT HALSBAND LOTTAS UT!!!
I morgon kommer jag kanske att visa vad jag
har fyndat på julmarknadens
loppis.


Sov gott alla.
Jag sov som en stock hela natten i natt trots full måne.
Det trodde jag inte.

I dag har handen varit lite *busig* och inte varit så
snäll mot sin ägare. Den trivs när den får *klä på sig*
en elastisk binda och lägga sig i sin *gamla nattskena*.
I natt sov den hela natten på detta viset och får så göra i natt med.
Ärret är ömt och rött och har *tiggt* om mjukgörande kräm
flera gånger i dag. Eftersom jag är en snäll ägare så gör jag som
handen önskar mest hela dagen. Den stjäl min uppmärksamhet
och *kräver* att jag lyssnar.
På fredag skall handen få träffa Rebecca som är duktig
på att rehablitera händer. Få se om handen blir
något mer positiv efter det besöket.
Säkert så vill den även stjäla hela uppmärksamheten
när vi skall gå till sjukgymnasten Bodil direkt
efter som ligger väg i vägg med Rebecca.
Även min rygg behöver lite uppmärksamhet och
*stöttning* i sin rehablitering.
Handen kan ju inte bidra med någon hjälp
vid armhävningar precis längre.
Den högra handen får dra hela lasset själv numera
och skriva alla inlägg helt själv,
Inte ens shift tangenten kan handen
göra så högra handen få verkligen jobba.
Man kan knappast begära att den högra handen skall
orka göra armhävningarna helt själv.

Ja. ja det är väll fortfarande synd om handen eftersom
den är nyopererad. Nu kan den i alla fall
hjälpa till att knäppa dragkedjan nu när gipset ät borta.
Tur att det fanns snäll personal på apoteket
som kunde hjälpa till att knäppa när jag inte kunde.

Nu säger vi tack för i dag, kanske ses vi i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0