Vem var denna kvinnan?

Förut när jag var och handlade så hejade jag på en tjej som jag kände igen
och hon hejade tillbaka. Efter en stund så kom hon fram och pratade när jag stod
och plockade potatis och frågade hur semestern var osv.
Jag pratade på och så sa vi hej då efter en stund och jag vet inte vem hon var.
Jag kan för min värld inte komma i håg vem det är.
Troligtvis är det kanske en kund från Loppisen där jag arbetar men
jag vet inte säkert.
Jag träffar många föräldrar på arbetet och i killarnas skola
 eller i kyrka eller på kören så det kan vara från många ställen.
 I bland har jag häste minne men i bland så är det helt plankt.

En kund på Loppisen letade efter ishinkar en gång och efter det
så hittade jag flera stycken och ställde de på samma ställe.
När jag sedan träffade honom på Loppisen för ett tag sedan så sa
jag att jag har ställt några ishinkar på hyllan där.
Då förundrdes hann över att jag kom i håg honom.

Så än är det inte kört med kärringen.


Bjuderpå en sommarbild med utsikt från Tumlehedsbadplats


Kommentarer
Postat av: Jóhanna Olafsson

Riktikt fin bild Mia. Snart etlaberat

fotograf. Hälsn. Joh.

2009-08-01 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0