Det kunde varit värre

Jag är bara lite förkyld. Har inte scharlakansfeber eller halsfluss, ej
heller svamp i stortånageln.
Kortison sprutorna i höfterna verkar hjälpa. Mitt knä får hänga med
ett tag till. Antydan till bråck på magen.
Kommer man i tid till vårdcentralen så kanske man 
får vaccinera sig mot svin influensan.
Men under tiden så får man vara glad.
Det är jag nu.
Dricker choklad te. Det har jag aldrig druckigt förut.

En bild från Öland

Det skall bli gott med korv
På skolavslutnings dagen så grillade
vi korv på kvällen och åt tårta


Mums


Gott


M ser glad ut när han kollar in Elefanterna på Borås

4 av 5 

Det var några av alla bilder som vi har tagit under
semestern. 
Nu är man igång på arbetet och 
den första förkylningen har drabbat
3 av 5 familjemedlemmar.

Kram från 
Mamma Mia




Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni kryar på er snart!! Kram

2009-08-25 @ 05:52:35
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0