Bad efter arbetet.

Vissa är badsugna även när det inte är semester.
Jag badade inte men att se havet vill jag ju inte missa.



Tre mådiga män i böljan den blåsiga

Jag lägger till lite fler bilder från denna dagens bad
eftersom batterierna la av när jag skulle kopiera över bilderna
från kameran till datorn så kom inte alla med.



 Maken skar upp stortån på en vass sten och detta måste undersökas.







Det ser allt lite kallt ut.



En koll på den sarjade stortån.


Fy så kallt




Båt på grund


Nu har jag badat färdigt


Det blåser



Kanske det sista "glittret" för denna sommaren.




Kommentarer
Postat av: Lena

Det ser kallt ut... vad är temperaturen i havet nu? Det blev bara ett bad i havet för mig i år. Vädret har ju varit skit...

2009-08-14 @ 16:26:52
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Mamma Mia

Vet inte hur varmt det är i vattnet, men det var varmt sa dem i alla fall.

Idag är det ju kalas väder så nu badar dem igen. Jag kom från jobbet nu.

2009-08-14 @ 16:57:22
URL: http://undermiastrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0